en maa voi kasittaa enaa etta mita helvettia oikein taalla tapahtuu mun lavistyksen suhteen. pari paivaa sitten (ma) herasin aamulla, ja mulla oli aika huono aamu. tapahtui nimittain sellasta etta menin keittioon, jossa jotkut munapaat oli rellestany yolla ja sotkenu kaikki paikat. tulin siita heti artyneeksi, ja sitten laitoin paahtoleivat uuniin, ja menin kaymaan akkia omassa huoneessani, ja siella huomasin etta se lavistys on taas jossain hornassa. mulla oli kuiteskin se takaosa tallella ja sitten etsin omasta huoneestani sita palloa. ei loytyny. onneksi mulla oli yksi varalla silta reissulta kun viimeksi kavin laitattamassa siihen uuden. pistin pallon paikalleen ja painuin takasten keittioon, josta muuten tuli kaytavaan asti sellaset hoyryt etta tervetuloa savusukellusharjotukseen. syoksyin pelastamaan koko asuntolan tulipalolta, jonka aiheuttaja olisin ollut mina itse. ne samperin paahtoleivat karys uunissa siihen malliin etta nappasin ne sielta ja laskin kylmaa vetta niitten paalle, ennen ku nakkasin ne roskiin. siina vaiheessa puhelin soi, ja kaveri soitti etta mina oon kymmenen minuuttia myohassa, olin vissiin laittanu oman kelloni siina puhelimessa vaaraan aikaan. tyhjavatsaisena ja artyneena kaannyin lahteakseni kouluun myohassa, ja vahan niinkun v*ttuillakseen, se puhelin viela putos mun laukusta ja pirstoutu pitkin keittion lattiaa. se oli kylla mukava aamu.

tossa oli toi osa 3 tohon lavistykseen liittyen, ja tassa tulee viimesin: illalla samana paivana kun nama surkuhupaisat tapahtumat ottivat paikkansa, olin menossa sankyyn ja naamaa pestessa huomasin ihmetyksekseni (tuskin ihmetytti enaa yhtaan..) etta taas on pallo poissa. en jaksanu enaa ees artya. kavin nukkumaan ja tiistaina sitten taas samaan lavistysliikkeeseen etta paivaa, taa on nyt neljas pallo ja kolmas kanta mita pitas vaihtaa.. ne iski siihen nyt paljon pidemman piikin, jos se sen nokassa pysyis paremmin.. olen kayttany tahan mennessa melkein 40€ tahan lavistykseen taalla noin kolmen viikon aikana. naurettavaa.

paatin etta jos se viela kerran lahtee, niin se on jumalan tapa sanoa minulle, ettei lavistys oikein sovi sulle kaisa!

taalla menee hyvin. koulu tosin hieman haittaa harrastustoimintaa, mutta niinhan se aina. ensi viikolla meilla on "lukuviikko", ja mennaan reissulle Dubliniin ja Lontooseen. sita odotellessa, viikonloppuna on kahden kaverin synttarit taalla, taytyy jarjestaa ohjelmaa. ai niin, ja lauantaina maa paasen metsaan!! oon niin onnellinen. nyt on tullu ekaa kertaa aivan hullu kaupunkiahdistus, haluan puita ja vetta. hyvaa loppuviikkoa :)