no joo, taalla englannissahan on tuo halloween juhlinnan alla joka vuosi, kun se on levinnyt kuin tauti jenkeista. joka tapauksessa mina ajattelin, etten lahde sellaseen hompotykseen sitten ollenkaan, kun mulla oli torstaiaamuna meno ala-asteelle 8.30. kavin kaverin kanssa kaupungilla iltapaivalla pyorimassa, ja melanie osti ittelleen oikein kunnon keijuvehkeet ja kaikkea.. ja sitten kun tultiin kampille niin kaikenlaisia kummajaisia rupes ryomimaan joka raosta. niinpa innostuin kuitenkin ajatuksesta ja halusin sittenkin pukeutua. ongelma vaan oli se, ettei minulla ollu mitaan vermeita. niinpa paatin kayttaa omaa vaatevarastoani hyvaksi, ja pukeutua- miksipa muuksi kuin huoraksi.. en tajua oikeasti mista se ajatus lahti, mutta kylla, silla viisiin aattelin. ja sitten puhkeuduin ja olin kylla sen verran karun nakoinen etta terve. meidan keittion martin kyla lohdutti oikein hyvin, ja kohotti meikan mielta, kun olin ajatellu etta taa vois olla noin 30£ huora, niin se sano etta sen mielesta maa oon noin 100£ arvoinen! miettikaa sita. myohemmin mentiin kaymaan kaupassa, ja minakin niissa karuissa horovetimissa, niin yksi mies tuli kysymaan etta onko mulla kaikki hyvin, kun olin laittanut teatteriverta tulemaan nenasta, ja se luuli etta minut on oikeasti hakattu.. aika paljon vaatii jarkea, kun halloweenina tollasia kyselee : P ei vaites, ihan hyva kun tarkisti.. joka tapauksessa ilta oli hauska!

1033105.jpg

seuraavana paivana kaytiin sitten lasten kanssa Victoria Baths nimiseessa rakennuksessa, missa on 1900-luvun alusta ollut kylpyla/uimala. siistia oli. perjantaina minulla oli taas musiikinkurssia, talla eraa harjotellaan laulamaan, siita kurssista nautin paljon! sitten, minun piti tana aamuna lahtea  Lake Districtille telttailemaan, ja lainasin jo teltan ja kaiken, mutta minun kaverit taalla ei paastany minua lahtemaan yksin. olisin mielellaan menny itekseen, kun oon taalla koko ajan ihmisten ymparoima, ja olis ihana ollu menna vaan vahan siella vaeltelemaan ja silleen. mutta kuulemma liian vaarallista yksin yota.. pah. mutta joudun nyt oottamaan kaksi viikkoa, niin sitten lahtee porukkaa mukaan. muuten hyva, mutta kylla taallakin rupee tulemaan kylma..

mina taidan lahtea museoon. :)